יום שני, 4 במרץ 2013

פורים

ביום שישי בתאריך ה- 12\2\23 חגגנו פורים בבית ספרנו. על מנת 

לחגוג את החג ערכנו אירוע בבית ספרנו שכלל: תחרות תחפושות , 

דוכני משחקים וחלוקת משלוחי מנות לחברים. היום התחיל בתהלוכת 

תחפושות בחצר המרכזית מול שופטי התחרות. אני ועוד 3 חברות 

התחפשנו לנסיכות. בנות אחרות מכיתתי התחפשו למלצריות על גלגליות 

, אחת לדרדסית ואחת לפיטרפן. רוב הבנים בכיתתי לא התחפשו והם 

רק חמצנו את השיעור או צבעו אותו. לאחר תהלוכת תחפושות קצרה 

חזרנו לכיתות על מנת לחלק את משלוחי המנות שהכנו. ערכנו הגרלה 


וכל ילד הביא לחבר בכיתה. אני וחברה שלי יצאנו מן ההגרלה מכוון שלי

אסור ממתקים רבים , אסור לי גלוטן. ולכן אני הבאתי לחברה את משלוח 

המנות שלי לה והיא הביאה לי את שלה. המשלוח שקיבלתי היה מדהים 

ומלא בכל מיני ממתקים והפתעות שאני מאוד אוהבת. לאחר חלוקת 

משלוחי המנות כל כיתה ערכה דוכן משלה. הדוכן שלנו היה מירוץ ביצים 

וכפות. אך מורתנו לא הגיע וכתוצאה מכך לא היה מי שיארגן את דוכננו. 

למרות קושי זה באמצע זמן הדוכנים הגיעו כל הדברים ולאחר מספר 

דקות היה לנו דוכן מצליח מאוד. לאחר זמן הדוכנים נאספנו בחצר 

המרכזית על מנת לשמוע מיהם זוכי התחרות. בחרו זוכה מכל שכבה. 

מהשכבה שלי , שכבת ו' , זכה ילד שהתחפש למשיח. הוא לבש בגדים 

לבנים וכובע עם מגן דוד והוא החזיק שלט - מצטער שכחתי את החמור 

הלבן ובמקומו הוא החזיק כלב.

ביום למחרת הלכתי לפורימון עם כמה חברות שלי. הפורימון הוא אירוע 

שמארגנים ה מדריכי הצופים ביישוב. האירוע כולל מתקנים ודוכנים 

רבים. הסתובבנו בין הדוכנים והמתקנים ועלינו על חלקם. היה מאוד כיף 

ומשעשע.


לסיכום חג הפורים לי היה מהנה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה